• (iOS) Smash Hit propagačné kódy

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Smash Hit ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Smash Hit IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ propagačné kódy ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Smash Hit 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Miloval som túto hru, pretože som chcel iba jednu alebo dve hry. Toto je zábavná jednoduchá úžasná hra. Všetko, čo robíte, je hádzať loptičky a rozbíjať pohár. Ak sa musíte odhlásiť alebo nemôžete hrať, ušetrí vám to miesto. Ale môžete to urobiť len klasicky, pretože všetky ostatné si pýtajú 2 doláre. Ale aj tak odporúčam!

    Dobrý nápad, dobrá grafika, ale núti vás získať prémiové 4 kontrolné body? Naozaj??? A falošné 5-hviezdičkové hry... vaše nízke hodnotenie je pre figuríny z prémiových kontrolných bodov!

    Táto hra je skvelá, ale nepáči sa mi, že keď vám trvá toľko času, kým sa niekam dostanete a potom sa zrútite a stratíte všetky loptičky alebo vám ich ujde. A tiež nemožnosť pokračovať z kontrolného bodu bez získania prémiovej verzie je jednoducho poburujúce.

    Pales v porovnaní s Occulous verziou, ktorú som hral v dome mojich priateľov. Jednou z jemnejších predností Smash Hit bola celá hypnotická, pohlcujúca VR s relaxačnou hudbou a abstraktnými sklenenými futurewave scenériami. Zdá sa zvláštne, že sa to nedalo vyladiť pre Cardboard, pretože všetko, čo naozaj robíte, je pozerať sa okolo seba, ako rozbíjať sklenené predmety pomocou brokovnice.

    Užite si hru takú, aká je. Úplne si užite skutočnosť, že v hre nie sú žiadne reklamy. Kúpim si prémiovú edíciu len preto, aby som hodil nejaké peniaze do vývojárov.

    Hra samotná je dobrá. Premium nefunguje. Najprv mi to účtovalo dvakrát 1,99. Firat time to oznámilo chybu, skúste to znova. Tak som to urobil znova a dvakrát som dostal poplatok. A aby toho nebolo málo, stále mi nedovolí začať na inom leveli ako 1, čo som považoval za bod prémie. A keď sa pokúšam „získať prémiu“ po tretíkrát, hovorí mi, že už túto položku vlastním.

    Galaxy Shooter - Space Attack อาร์เคด phtk

    Myslím, že taká pekná hra ako táto nemusí mať predplatné. Všetko je veľmi dobré, okrem ODBERU.

    Neznášam, keď musíte reštartovať celú cestu a začať od svojho kontrolného bodu, musíte si kúpiť prémiu, myslím si, že je to hlúpe, ak musíte, ale prémium, aby ste sa dostali do východiskového bodu, myslím, že by to malo byť zadarmo a zatiaľ hra je dobré, že jediná vec, ktorú na tom neznášam. (p.s. neznášam, keď tak tvrdo pracujete na kontrolnom bode, že musíte reštartovať celú vec, je to ako strata času na zábavnej hre 1/10 by som neodporúčal


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :